Mekkora az MJX X600 motorja - Napló bejegyzés II.

motor.png

Azon gondolkodtam reggel, hogy ha már úgy is szét kell szedni az MJX X600 karját a törés miatt, mi lenne ha megmérném a tartalék motort méretre, mert nagyon gyanús, hogy a Hubsan motorja ugyan akkora, vagyis 8x20-as. Ezeket a motorokat azért hívják 820-asnak, mert 8 mm szélesek és 20 mm magasak, mily meglepő :D

Nos elkezdtem méregetni a motorokat és tényleg ugyan akkorák, csak az MJX X600 motorjait csatlakozóval a végükön árulják, kis fogaskerékkel a tengelyen, az áttétel miatt. Nyilván semmi értelme nem lenne Hubsanokat rendelni és átforrasztani őket, de ha egyszer kifogyok a gyáriból, lehet megpróbálom majd beapplikálni a Hubsant egy MJX helyére.

A tegnapi sérülés kapcsán pedig úgy döntöttem, hogy amíg feltöltenek az akkumulátorok az MJX-hez, megragasztom a kart UHU pillanatragasztóval és több rétegben áttekerem szigetelő szalaggal. Mivel már eddig is meg akartam a karokat jelölni a jobb láthatóság végett, ezért ezt most megteszem.

Még egy dolgot kitaláltam, hogy ráírom a telefonszámomat a gép hasára, hogy ha legközelebb megint fent maradna a fán és valaki esetleg megtalálja, vissza tudja juttatni hozzám.

Címkék: drone, drón, Napló, MJX X600