A háborús veterán - Napló bejegyzés III.

szel2.jpg

Esik a hó, hideg van és fúj a szél. Erre keltem ma, gondolkodtam, hogy mi legyen, ma törjem-e össze újra az MJX X600-at vagy majd holnap a Hajógyári szigeten:D A 45 kilométer azért 45 kilométer és már a 20 km is sok volt neki, ráadásul egy dombról reptettem eddig, szóval a mai kimenetelnek kicsit orosz rulett feelingje van:D

Úgy döntöttem, hogy megcsinálom azt, amit egyébként is meg kellene. Először is, megragasztottam a jobb oldali motortartót, majd áttekertem több rétegű szigetelőszalaggal. Bekapcsolatam és megrángattam Expert módban, semmit nem érzek rajta, nem nyeklik, nem csuklik, nincs húzás, hmm, lehet sikerült helyre rakni?

Tegnap azért biztos ami biztos, elmentem az Árkád bevásárló központba, megnézni a nem rég nyílt modell boltot. Kérdezem a srácot, melyik nap nyitottatok? Pénetek, 13-án, mondom az jó omen lesz:D Lényeg, kint vannak a polcokon az MJX modellek, meg lehet őket szépen nézegetni. Engem alapvetően két dolog érdekelt:

  • tényleg van-e MJX X101 és mennyiért? (Van, 35.000 Ft)
  • vannak-e alkatrészek az MJX modellekhez, hogy ki tudjam cserélni az MJX törött motortartóját (nincs, de majd lesz)

A beszélgetésből kiderült, hogy nem csak itt van boltjuk, hanem még 3 másik helyen (Soroksár, Dunakeszi, Fót), ott biztosan van alkatrész. Mivel este 7-kor nem éreztem energiát arra, hogy átvergődjem magam bárhova is, maradt a DIY szerelés mára.

Mivel már az egyik karon úgy is volt ragasztószalag, ezért a maradék hátsó 3-ra is tettem, a teljesen hátra állókra kapásból két csíkot, reméljük ez majd javítja a láthatóságot. Sajnos a törött karon le kellett ragasztanom a ledet, hogy biztosan ne tudjon hajolni a törött részen, de hát valamit valamiért. Mivel nagyon belejöttem a pillanatragasztó és a szigetelő szalag használatába, megragasztottam a lábat is, úgy hogy most úgy néz ki a kopter, mint egy háborús veterán.

Gondolván arra, hogy megint fel fog akadni a fára, ráírtam az aljára a telefonszámomat, hátha egy becsületes megtaláló egyszer majd vissza hozza.

 

Címkék: drone, drón, Napló, MJX X600