Gearbest karácsonyi drón és távirányítós autó akciói

kari.PNG

FRISSÍTVE: Lealkudtam két drónt nektek:D Xiaomi és JJRC H37 elfienél a kuponkódok

Kisírtam a Gearbesttől egy listát a karácsonyi RC modell akciók kapcsán, mert már untam, hogy kézzel kellett összevadásznom mindent. Így nektek is könnyebb és nekem is, lehet szemezgetni az akciók közül. Az első oszlopban a dátumot látjátok, angol írásmód szerint, vagyis hónap/nap/év osztásban, tehát már néhány akció fut. A tapasztalatom az, hogy ezek a készletek eléggé gyorsan tudnak csökkenni, tehát aki venni akar valamit, az minél előbb tegye meg. Hamarosan jön majd a többi akció is, nemcsak RC modell témában.

A dátumot magyar idő szerint kell érteni, mert a kedvetekért átszámoltam, hogy egyértelműbb legyen ( eredetileg pekingi idő szerint volt, ami GMT+7, tehát akit a kínai dátum érdekel, az számoljon rá +7 órát). 

Ígértek további kuponokat is, egyből közzé teszem, amint megkaptam őket, tehát érdemes lesz visszanézni. Ha esetleg találtok rossz linket vagy olyat, ami nem másik ablakban nyílik meg, kérlek jelezzétek alul a komment mezőben.