Napi érdekesség - Flymind XT11 távirányító

bb5f1ef9-30a5-47a2-accb-295d0c29be07.pngEgy táv is lehet érdekes, főleg ha kinézetre kísértetiesen hasonlít a Xiaomi Mi drón sajátjához. Ennél persze sokkal fontosabb az, hogy Futaba protokollal kommunikál, ami várhatóan remek hatótávot fog eredményezni, és még az ára is a mágikus 100 dollár alatt marad.

A Flymind gyártó nekem nem mond semmit, nem egy ismert név. Az viszont bizakodóvá tesz, hogy DSSS/FHSS protokollt használ a kommunikációhoz, vagyis a hatótávnak jónak kell lennie. A gyári érték 800 méter, de ennél én mindig jobbakat mértem FHSS esetében (pl. az XK X100-nál 300 méter után untam meg a próbálkozást, pedig a gyártó ennél sokkal kevesebbet adott meg). Az áramforrás ráadásul nem elem, hanem egy 2200 mAh Lipo akkumulátor. A táv USB-ről frissíthető, és az ár magában foglalja az X11-es mini vevőt is. Ezzel az egységgel SBUS-on keresztül 11 csatornát kapunk. Ez szerintem egy elég jó ajánlat 24.000 forintért.

A drónt itt vásárolhatjátok meg (az árak az árfolyam ingadozásának és az akciók függvényében változhatnak):

 

Címkék: hirek