DJI Phantom 4 Pro videó - Ezt mással nem csinálod meg

dji_0008.jpgNem szoktam önmagukban videókat kitenni az oldalra, mert nem akarom, hogy a blog színvonala a Youtube macskás vicces összeállításainak szintjére essen vissza. Eddig talán ha kétszer tettem kivételt, és ez most egy újabb lesz, ugyanis a helyszínről követhettem végig a lenti mű elkészültét. Az biztos, hogy ilyen minőségű videót még nem láttam fél profi géptől.

A helyszín Mikebuda melletti erdő, illetve két erdősáv között meghúzódó szántó. Szerencsére hathatós segítséget kaptunk egy erdész tanonctól, aki tudta, hogy hol kell keresni az állatokat. A DJI Phantom 4 Pro nagyjából 3-400 méterről szállt fel, és szépen követte az őzcsorda mozgását.

Már önmagában a 4K 60 FPS felbontás is brutális, de ha megnézzük a forrásfájlokat, akkor láthatjuk, hogy akár 100 Mbit/másodpercnyi adatot is képes rögzíteni a drón. Ezzel jelenleg ebben a kategóriában senki nem tud versenyezni. Nekem egyébként nagyon kihajtotta a gépemet a videó, tehát akinek szaggat, vegye le 1080p-re.

A gyárilag megadott 30 perc repülési idő is valós, tehát ez a gép már tényleg tud ennyit a levegőben tölteni, ha megfelelőek a körülmények (gyenge szellő, 10 fok fölötti hőmérséklet). Mondanom sem kell, hogy a képek is borotvaélesek, nemcsak a videó kiváló. 

Köszönjük Marciartnak a remek képanyagot. Akartok a gépről tesztet? Lent a kommentmezőben elmondhatjátok.