Eladó a menyasszony - pár dologtól megválok

eskuvo-3.jpg

Néhány dolgot kinőttem, néhányat túlvásároltam, szerintem ismeritek ezt az érzést. Van ami felett eljárt az idő, mert már nem használom vagy csak már nem tudom itthon megmagyarázni, hogy miért van tele olyan dolgokkal az ágyneműtartó, amivel nem csinálok semmit:D

Tehát a lényeg, eladóak az alábbi dolgok:

Akkumulátorok

  • 3 db Zippy 2100mAh 3S 35C akkumulátor, kb. 15 feltöltés van bennük; tárolási feszültségre töltöttem. Ár: 2000 Ft / db ELKELT
  • 1 eb MJX X101 1200mAh 2S akkumulátor, kb. 10 feltöltés van benne; tárolási feszültségre töltöttem. Ár: 1500 Ft  ELKELT
  • 4 db MJX X600/X601 700mAh 2S akkumulátor, kb. 20 feltöltés van bennük; tárolási feszültségre töltöttem. Ár: 1000 Ft / db

Táska

  • 1 db Eachine Racer 250 táska, új, sosem használtam, még fóliában. Ár: 4500 Ft ELKELT

Elérhetőség, ha valakinek kell valami: mindenamirepul@gmail.com vagy a www.prohardver.hu fórumban Jackal2 néven megtaláltok, esetleg Facebookon Kiss László néven.