Kellemes ünnepeket - Néhány hír a bejgli mellé

karacsony-szeged-2015.jpgElőször is mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok, hiszen ilyenkor ez a legfontosabb. De aki szeretne egy kis olvasgatnivalót a töltött káposzta és a halászlé közé, annak néhány plusz információ.

Megcsináltam az oldalmenüben az indexált és a tematikus keresőt, de sajna a blogmotor korlátai miatt túl hosszú lett a tartalom, ezért kénytelen voltam néhány dolgot szanálni. A szokásos kereső természetesen minden cikkben keres, így 2017.01.01 előtti tartalmat az indexált keresőben eldobtam.

img_0325.JPG

Megszűnik továbbá a GY.I.K. és az ajánlott/nem ajánlott rovat, ugyanis lehetetlen a heti több száz alkatrész, drón és egyéb, a hobbihoz kapcsolódó dolgot mind tesztelni és véleményezni. Különösen nem képes ezt egyetlen embert megtenni, így viszont az információk elavulttá váltak, és helyenként félrevezetőek is lehetnek. El nem törlöm, de kezeljétek archívként.  A Vendég menüpontot pedig más okokból vettem ki, az ilyen jellegű tartalmak is a tesztek közé fognak kerülni a továbbiakban, illetve az oldalsó indexált keresőben linkelésre kerülnek. Levettem tovább a Vásár Vasárnap menüpontot is, lévén a rovatba már vagy fél éve nem írtam.

img_0312.JPG

Néhány teszt is várható a közeljövőben, amihez a képeket a bejegyzésben szétszórva láthatjátok:

  • Full Speed Beebee 66 1 cellás mikro brushless gép, szobába
  • Eachine Tiny QX 95S 1 cellás mikro szénkefés gép, szintén szobába
  • Összehasonlító teszt a fenti két gépről, illetve ajánlat arra, ha valaki bent akar repkedni
  • Jumper T8SG univerzális távirányító
  • Irange X IRX4 uvierzális távirányító modul, Taranis távokhoz
  • összehasonlítjuk a két fenti megoldást, hogy egyszer s mindenkorra eldöntsük, érdemes-e multiprotokollos távot használni vagy sem
  • Runcam Split 2 

img_0189.JPG

És még sok minden más, amit még én sem tudok előre, de ha írtok, akkor szívesen fogadom az ötleteket.

Címkék: hír, Hírek