Az a videó, ami miatt elkezdtem foglalkozni a multirotoros gépekkel

new-beginnings.jpgNem szoktam önállóan kiposztolni videókat. Ennek az oka az, hogy nagyon sok blogon láttam azt, hogy elsődlegesen a bejegyzés szám emelése miatt kidobálnak videókat, hogy legyen tartalom, így a "blog is megy és olvasó is van" de igazából nem kell sok energiát beleölni az egészbe. Én ezzel nem értek egyet, a blog sem ilyen és nem is tervezem, hogy a közeljövőben ilyen posztszám növelő trükköket fogunk alkalmazni. A videók önmagukban sosem jók, mindig kell, hogy kapcsolódjanak valamihez, mert akkor nyernek értelmet. Ennek ellenére most még is kivételt tettem, ha lapoztok, megtudjátok miért.

Amikor még egyetlen gépem sem volt, láttam ezt a videót. Persze már érdekelt a téma, de azért még nagyon nem mélyedtem bele, kerestem a helyemet, hogy pontosan mit is akarok. Arra, hogy az ember rájöjjön, mit is szeretne egy hobbytól, nagyon jó módszer a videó nézegetés. Ekkor bukkantam rá a prohardver fórumában erre a videóra, ami Kiskunhalas főterén készült. Ha jól emlékszem, annyi a történet, hogy a tér felújítása/átépítése előtt  szegedi graffitisek összefestették/rajzolták a főteret, majd az utókor számára az egész megörökítésre került, madártávlatból (ha nem ez a teljes történet, a komment mezőben javítsatok ki kérlek). Tulajdonképpen a videó a múlt egy darabját tartalmazza, amelyet élőben már sosem láthatunk viszont, de erre itt ez a remek videó, hogy vissza repítsen minket az időben. Ráadásul még a zene is nagyon ütős:D Kiskunhalas egyébként jó hely, nem messze innen van a Keceli Hadipark, mindenkinek ajánlom, hogy menjen el, páratlan gyűjtemény, vannak kicsit nagyobb madarak is, mint amivel mi repülünk:D

Köszönöm Thrawnnak, hogy annak idején megmutatta.
Helyszín: Kiskunhalas, Fő tér
Gép: DJI NAZA M vezérlős quadkopter, GoPro 3 kamera
Zene: Polluted - Bad Company Soundtrack