Adjunk hálát a hálaadás napi akcióknak

thanksgiving.JPGA Banggood pörgeti az ünnepeket, most éppen a hálaadás került terítékre. Megnéztem az akciókat, de annyira nem estem tőle hasra, viszont van 100-50 dolláros akció, így csinálhatunk az FPV szemüvegünk mellé egy ingyen FPV-s drónt, amit utána el lehet adni vagy ajándékként átpasszolni valamelyik családtagunknak.

Két játék is van, a teljesség kedvéért leírom mindkettőt, bár az elsőhöz csak azok fűzzenek nagy reményeket, akik sokszor vásároltak 24 dollár fölött Szeptember kilencedike után, mert ők tudnak Pulykát szeletelni.

turkey.JPG

A játék lényege:

  1. Menjetek a "My Account/View Orders" menüpontban és nézzétek meg, hogy Szeptember 9 és a mai nap között vettetek-e valamit 24 dollárnál (kb. 6900 Ft) nagyobb értékben
  2. Ha igen, akkor másoljátok ár az "Order numbert" vagyis a rendelési számot a fent látható mezőbe, ami a pulyka alatt helyezkedik el
  3. Nyomjatok a "Cut Turkey Now" mezőre, amire kaphattok egy 50-5, 100-11 illetve egy 200-24 dolláros kupont. Ez utóbbi nem rossz, a többi szerintem nem elég ütős
  4. Újabb lehetőséget a pulyka felvágására Facebook megosztással kaphattok
  5. A játék végén kiosztanak néhány nyereményt, telefont, GPS-t és mini drónt

100-50.JPG

Sokkal érdekesebb játék a 100 dollárnak 50 a fele, itt ugyanis 100 dolláros rendelés esetén 50 dollárt a Thank50 kuponnal levonhatunk az árból. A Banggood cselesen persze 49 meg 99 dollárra állította be az árakat, azonban ha összerakunk két terméket, akkor le tudjuk vonatni a kedvezményt. Ilyen kombinációk például:

  • Eachine VR2+Eachine E40G: 145,98-50=95,98 USD, ez 27800 Ft. A drónt bontatlanul eladjuk 46 dollárért és lett egy szemüvegünk 13.000 Ft-ért
  • Eachine VR2+JJRC H11C: 145,98 USD, a gondolatmenet ugyan az, mint fent

Nekem a Tekacm F60R ára nem 42,99 dollár, szerintem ez egy hiba a játékban, írtam a BG-nek, hogy javítsák, de ha annak az ára is helyre ugrik, akkor még lehet fokozni az "olcsósítást". A kupont kipróbáltam, tényleg működik, a lenti képen láthatjátok.

Ugyan ez a játék van EU raktárra is, amit itt érhettek el. Ha valaki összerakott valami jó kombinációt, akkor az jöhet a kommentben a poszt alá.

free_drone_1.JPG