Gearbest 3. születésnap - Olcsóbb vásárlás kuponkódokkal

f488e3d43821430ecadf16b6e4d65ec0_clipart-anniversary-clipart-belated-one-year-anniversary-work-clipart_1600-1057.pngMeglepő, de a Gearbest az egyik legfiatalabb kínai webshop. Ha egy kicsit körülnézünk, láthatjuk, hogy a Dealextreme, a Banggood és még sok másik is már túl van a 10. éven.  A Gearbest viszont 3 év alatt majdnem oda tornászta fel magát, ahova a konkurensek. Mit jelent ez nekünk, drónozóknak? Akciókat töménytelen mennyiségben.

Kicsit későn értesültem a dolgokról, ehhez képest az oldal még nincsenek kint „az Anniversary” akciók, de én azért megszereztem a kuponokat, amikkel mindenféle termékeket be lehet húzni. Ami fontos, hogy a termékek nagy száma miatt nem tudom az összest leellenőrizni, tehát aki hibát talál a listában az kérem, hogy jelezze. Nemcsak telefonokat fogok leközölni, hanem mindent, ami szerintem érdemes, és esetlegesen érdeklődésre tarthat számot. Ahol a terméket teszteltem is, ott automatikusan linkelem a cikket is. A szállítást nem fogom beleszámolni az árba, ezt mindenhol ellenőrizzétek, de ahol ingyenes, ott jelöltem.

Az árakat 1USD/300 Forinttal kalkuláltam, tehát ha neked ennél jobban vált a bankod, akkor alacsonyabb is lehet.

RC modellek

Elemlámpák

Telefonok

Címkék: hirek, drón, Gearbest