Gyors hír a kereséshez

fast_news.jpg

Betettem egy gyorshírt a jobb oldali menüben található kereső funkció miatt. Mint már több helyen említettem, a motor keresője elég pocsék és a tartalom már elég sok, hogy bonyolult legyen benne keresni. Ezért hogy ezt feloldjuk, tettem be plusz egy funkció dobozt, Keresés segítő néven. Bár szerintem az elnevezések beszédesek, de akinek nem lenne egyértelmű, annak kifejtem az alábbi menüpontok funkcióját:

  • Bejegyzések tematikus sorrendben : itt témák szerint rendezve találjátok a cikkeket direkt linkeken, így nem kell lapozgatni. Nem tartalmazza a lejárt híreket (pl. kupon akciók, ünnepekhez kapcsolódó akciók, stb.)
  • Bejegyzések időrendi sorrendben : Időrendben az összes bejegyzés a hírek és a lejárt akciók is.
  • GY.Í.K. : más néven FAQ, vagy Gyakran Ismételt Kérdések. Ha valamilyen kérdést hiányoltok, írjátok a cikk alá a komment mezőbe és kiegészítjük a listát. Lehetőleg értelmeseket írjatok, ne olyanokat, hogy mi az élet értelme.
  • Toplista : a legolvasottabb cikkek listája, hogy lássátok, mások mire voltak kíváncsiak, ez azért jelentősen szűkíti a tartalmat és egyszerűsíti a keresést.

Természetesen a menüpontok tartalma nem on-line módon frissül, hanem amikor eszembe jut (kb. hetente), de fel fogom tüntetni pirossal a cikkek elején a frissítéseket.