Update XYZ - munkálkodás a háttérben

google-panda-update-featured.jpgEz egy ápdét, nem a Norbié, hanem az enyém (már pedig én nem Norbi vagyok). A számát nem tudom, ezért beírtam hogy XYZ, de majd egy blogpost troll beírja, hogy hányadik, ha akarja. Bizonyára észrevettétek, hogy kb. egy hete (igazából csak 5 napja) nem volt cikk. Minden rendben, nincs semmi para, csak nem volt időm leblogolni az eredményeket, amiket bizonyos dolgok tesztelése közben kaptam. Ez egyben azt is jelenti, hogy lázas munka folyik a háttérben, csak éppen a napok hossza még mindig 24 óra, szóval megint ez a szűk keresztmetszet. Cserébe viszont lesz egy csomó újdonság, amin dolgozom, ami jó nektek, jó nekem, a gépeknek viszont nem, mert menet közben elfáradnak, de legkésőbb akkor, amikor az anyaföld és a kínai műanyag közötti mozgásenergia különbség 0 idő alatt az egyikről a másikra átadódik. Sok olyan kérdésre választ fogtok kapni, ami sűrűn felmerül az elmúlt bő fél év során. Ezek között nincs ott, hogy mi az élet értelme, de szerencsére tudjuk, hogy 42, a többire meg választ kaptok a tovább fül megnyomásával.

Kezdjük azzal, hogy frissítettem a tematikus és időrendi keresőt, ami már nagyon esedékes volt. Kicsit kínos is, így két hónap után, mert tudom, hogy anélkül az oldal kereshetetlen (de lehet, csak én ideologizálom meg és senki nem is használja, csak én:D), mert a majdnem kétszáz egy kisebb méretű könyvtár tartalmával vetekszik (Szerénység Virág elvtárs, szerénység).

Vettem egy XK Detect X380-C-t vagyis a full verziót, kamera, gimbal meg minden firlefranc volt hozzá, erről néhány kép (ami egyébként már a Facebookon is fent volt pár napja, de nem biztos, hogy mindenki követi azt). Ennek mennek most a tesztjei, jelentem jó a cucc, lesz majd róla néhány cikk (egynél biztosan több, mert sok mindent lehet róla mondani). Nincs kedve valakinek megvágni 12GB-nyi, kb. 50 percnyi videót? Jó van, csak kérdeztem...

Bevágok egy Prohardveres fórumbejegyzést, ahol éppen próbáltam számot adni arról, hogy milyen projektek futnak, ezt veletek is megosztom:

"És ez csak egy dolog a 20 projektből, amivel foglalkozni kellene:

- Falcon teszt
- Libre pilot teszt
- Cleanflight teszt
- 4S akkuk tesztje
- XK Detect teszt
- XK Detect kamera/Gimbal teszt
- Flysky FS i6 teszt
- Flysky FS -i6 átfirmwarezése (kábelt várom)
- NAZA Lite átfirmawarezése V2-vé
- Ogre Mark II megépítés
- Tricopter megépítés
- Ogre Mark I barometrikus szenzor PID-elése
- Real Drone simulator tesztelése 2 távval
- egyéb szimulátor programok tesztelése a távokkal
- 3D nyomtatott alkatrészek tesztelése
- FPV készítése az XK-hoz (vevő, adó, monitor)
- propeller balanszer kipróbálása érdemben
- a Thin E-propok kipróbálása
- meg ami még nem jut most eszembe (ami még vagy 5 dolog szerintem)

+ még cikké kéne alakítani ezeket, amit MÁR CSAK meg kell írni, azt betördelni, képeket gyűjteni hozzá, linkelni a cuccokat, fényképezni, videót készíteni (a gépről és kívülről), megvágni, feliratozni, zenét keresni hozzá, feltölteni

+ a titkos projektek:D

Szóval szinte alig van olyan, amit meg kellene csinálni:D"

Ezek mennek most, látható, hogy jelentős mennyiségű feldolgozatlan anyag áll a háttérben, de sajnos a jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több. 

Gőzerővel készül az Eachine Falcon 250 cikk, csak tegnap kicsit elfáradt az egyik karja, azért a jó kis repülős videókat sajnos nélkülöznötök kell egy ideig, illetve a kamerahiány is felütötte a fejét, így nem tudok jó kis videókat csinálni kívülről (az SJCAM az egyik családtagomhoz vándorolt, szóval be kell újítani valamit helyette).

Szóval így állunk most, elkeseredésre semmi ok, csak a kitartásotokat kérem, meg azt, hogy osszátok tovább a blogot, ahol tudjátok, hogy minél több emberhez eljussanak az információk.