Gearbest Flash sale - Mire elolvasod, már megy is

banner.jpgIsmét eltelt egy év a legutóbbi születésnap óta, ami azért baromi jó, mert minden évben vagy öt különböző webáruháznak van ilyenje, ilyenkor meg le lehet rabolni az "olcsósított" árukészletet. Jellemzően ezek a flash salek nem csak RC dolgokat tartalmaznak, szóval most én sem csak ezeket teszem ki, hanem mindent, ami vállalható.

A mostani játék az úgynevezett "flash sale" kategóriába tartozik, vagyis amíg el nem fogy az árukészlet, addig lehet vásárolni. Ahogy nézem, most az árakat sem adták meg, hanem a nagy piros számláló lejártakor fogjuk megtudni, mi mennyibe kerül, ezt a képen a termékek alatti három darab kérdőjelnél láthatjátok.

2_6.PNG

Három forduló lesz, az elsőt perceken belül indítják, vagyis 2017.05.10 9:00, majd ezt követi a következő, 5 nappal később vagyis 2017.05.15 9:00-kor. Az összes terméket itt lehet elérni.

  • Xiaomi telefonok nyári leárazása: ár egyelőre ismeretlen
  • Anet 3D nyomtatók: ár egyelőre ismeretlen (mostanában úgyis divat a 3D printeres nyomtatása a drón vázaknak)
  • iLife robotporszívók leárazása: ár egyelőre ismeretlen. Ebből két típust is kiemelnék, bár már elég sok típust próbáltam, az egyik:
    • iLife X5: én is tulajdonlok egyet, felmos, porszívóz, automatán dokkol, 4 különböző programból választva takarít, teljesen jó, akinek kevés szőnyege van otthon, annak tökéletesen megfelelő
    • iLife V1: aki bele akar kóstolni a robotporszívós történetbe, az vegyen egy ilyet, próbálja ki, tetszik-e neki vagy sem. Sok kőfelületre ez is teljesen rendben van
  • Vernee telefonok:ár egyelőre ismeretlen. Két telefonhoz is volt szerencsém, a Verne Apollo Lite-hoz és a Vernee Apollohoz, utóbbit kifejezetten kedveltem, erős hardvert ad a nyugati márkák kb. feléért, teljesen jó, és olyan brutális képeket készít, amit én még ebben a kategóriában nem láttam
  • Elephone: ár egyelőre ismeretlen. Gondolom nem kell magyaráznom, hogy innen miket lehet kikapdosni. Telefonok, de ami sokkal érdekesebb számunkra, hogy drónra felrakható akciókamerái is vannak, csak egy dologra figyeljetek, hogy legyen AV kimenete a választott modellnek.

 

Találtam azért néhány rc akciót is: