RAKTÁRSÖPRÉSI AKCIÓK - VEGYÉTEK AMÍG VAN

akcio-slider.jpgItt a nyár közepe, a raktársöprés ideje. A nagy kínai cégek ilyenkor megpróbálnak mindenen gyorsan túladni, hogy helyet csináljanak az ősz elején beömlő új áruknak. Ez ilyenkor durva akciókat jelent, ebből szemezgettem néhányat, mindenképpen érdemes ezekre rámenni, mert a tavalyi ár feléért lehet elhozni a cuccokat (én is így horgásztam be az XK Detect X380-C gépemet, az ár feléért. Ebből kiválogattam nektek néhányat, illetve segítek, hogy hogyan lehet ezeket érvényesíteni.

BANGOOD ÉS HÁZA TÁJA: 30%-OS AKCIÓ

Az alábbi kupont kell bevágni a fizetés előtt a kuponok mezőbe, mutatom a képet: bgquad123

AZ ÖSSZES GÉPRE IGAZ, AZ ALÁBBI LINKEN (DIREKT KIPRÓBÁLTAM NEKTEK, TÉNYLEG LEVONJA A 30%-OT), DE A FONTOSABBAKAT KIEMELTEM LEJJEBB: FPV QUADKOPTER

wingsland.JPG

WINGSLAND SCARLET MINIVET - 107.000: 3 tengelyes, GPS alapú, FPV élőképes, telemetriás gép, ami 20 percet repül és egy 1080p kamera van hozzá, plusz egy monitor a csomagban. Most azonnal megvenném, ha nem vettem volna egy hete egy XK Detect X 380-C-t.

Flying 3D X6: Nem vagyok nagy véleménnyel a Flying 3D termékeiről, na de 38.000 Ft-ért egy brushless kamera platform, 5.8-as FPV-vel, beépített 720p kamerával és GPS stabilizációval? Jelenleg ennyiért egyetlen gép sem tud GPS-es vezérlést, azért ez az ajánlat is több, mint meggondolandó.

flying_3d_x6.JPG

JJRC X1: 22.000 FT, be kell mutatnom ezt a gépet? Erős, izomautó jellegű gép, ráadásul most mind a két színben kapható.jjrcx1.JPG

Még néhány érdekesség az FPV motyók közül:

Vegyétek, vigyétek.

GEAR BEST: Július 4-ei akció, érezzünk együtt az amerikaiakkal és vegyük meg gyorsan előlük az összes olcsó terméket.