DJI Phantom 4 Pro + eladó

20170802_073555.jpg

FRISSÍTVE: A GÉP ELKELT 2017.09.06

Sajnos semmi jó nem tart örökké, van amikor más elfoglaltságok miatt bizony abba kell hagynunk szeretett tevékenységünket. Most Marciart döntött így, ami miatt szomorú vagyok, mert remek 4K videókat csinált olyan helyekről, amelyek a legtöbbünk számára elérhetetlenek. Öröm az ürömben, hogy így viszont egy szerencsés drón kedvelőnek lehetősége lesz a DJI Phantom 4 Pro-t megvásárolni a kiegészítőivel együtt. Tovább gomb után az információk.

A blogon elég sok videót láthattatok, amelyet a fent megnevezett gép készített. Számtalan remek 4K 60 FPS nagyfelbontású anyagot köszönhetünk ennek a remek gépnek. Én most a három személyes kedvencemet linkeltem ide, de akit érdekelnek a továbbiak, az Marciart Youtube csatornáján végignézheti őket:

  1. Csepel-sziget madártávlatból
  2. Lázbérci víztározó
  3. Gyömrő

Aki kedvet kapott a géphez, az nézze meg az alábbi képeket, ilyen a való életben. Én láttam repülni is, a kijelzője, az applikációja remek, iszonyatosan stabil, a hatótáv hatalmas, és a levegőben tud 30 percet tölteni. A hobbi kategóriában ez most a csúcs gép.

A DJI Phantom 4 Pro + ára: 460.000 Ft
- az ár magában foglalja a gyári akkumulátoron túl egy további Phantom 4 akkumulátort, egy 64 GB Lexar SD kártyát és egy Realacc hátizsákot
+ 90.000 Ft-ért további  3 db sima Phantom 4 akkumulátor vehető 1 db 4 in 1 töltővel

Annak aki szeretné megvásárolni vagy további kérdése lenne, Marciart elérhetősége:

marciart75(kukac)gmail(pont)com

Címkék: Hírek