Vásár vasárnap - érdekes új termékek a netről - 2. hét

saturday-036.jpgMa az épített racerekről lesz szó, így konvergálva a szombaton? (olyan lesz a blog, mint a Totalcar Égéstér című műsora, mindig időhurokba kerülök, hogy melyik cikknek melyik napon kell kikerülnie és melyik nap írtam:D) megjelent "Olcsó racer projekt - építsem vagy megvegyem ?" című cikkhez. Van néhány érdekes példány, már csak a méret okán is, lássuk, mi a második heti felhozatal.

Lisam Keel 270: "káming szúúún" tehát még nem ékezett be az áruházba, úgy tűnik Lisam-éknél így nyomják, ettől még a gép érdekes. A kinézet, hmm, milyen bogár ez? Vagy a Robocat váz megolvadt a nyári napon? Elég egyedi a design, de még érdekesebb ami alatta van: karbon váz, 2204 2300-as motorok (mondhatnám, klasszikus), Oneshot125 12A ESC, CC3D vezérlő, FPV előkészítés (800TVL kamera, AV transmitter). Mivel ez egy ARF modell, az akkumulátort, a távot és a vevőt nekünk kell megvennünk a gépre, ez lehet áldás, ha van mindenünk és lehet átok, ha ezzel a géppel akarnánk kezdeni a pályafutásunkat. A csomagért 50.000-et kérnek, amiről lehet tudni hogy pár hónapon belül 40.000-körül el lehet majd vinni, vagyis ez az Eachine alapkiépítés közvetlen versenytársa, szerintem egy kicsit jobb és nagyobb konfigurációban. Egy érdekesség, a leírás szerint a quadot 2-4S és 5030,5040,5045,6030,6045 propellerekkel is fel lehet szerelni, itt jön ki a 270-es váz előnye a 250-essel szemben, de azért a 4S akksi és a 6045-ös propeller szerintem ezekkel az ESC-kkel elég vakmerő próbálkozás. Lesz belőle PNP verzió is. Ami szerintem szimpatikus, hogy már a megjelenés előtt rendelkezésre áll egy csomó információ a gépről, nekem ez meggyőző, semmi sunyiskodást nem látok (ellenben néhány modellel ellentétben, mint pl. a JJRC H26W "kamu" gimbalja)

Lisam FPV Racer LS-268: itt a kisebb tesó, az LS-268. Eltérően a 270-es modeltől, erről még alig áll rendelkezésre információ, amit lehet tudni, hogy az FC CC3D/Naze32 (ok, most melyik?), 20A-s Oneshot125 ESC-ket kapott (na itt el tudok képzelni 4S akksit, ehhez képest a leírás csak 3S-t mond), a szokásos 2204 2300KV motorokat (szerintem ugyan az, mint a másik modellen) és egy 700TVL HD camerát az orrába. Ami érdekes, hogy a rajzon egyből úgy jelölték, mint ha lenne a gyári kamera felett egy Mobius Action cam is, érdekes. Elég könnyű a gép, mindössze 350 gramm, szerintem érdemes követni az útját a megjelenésig. Ára 56.000 Ft, ez is ARF kiszerelés, jó lenne látni, pontosan mi a különbség a két gép között. Ami érdekes hogy ez naked, külső borítás nélküli verzió.

Scorpion LKTR120: A muslica racer. 120 mm-es méret, ez kisebb mint egy Eachine H8 mini (az 130mm), beteg. Szerintem ez a gép sokkal inkább műszaki kuriózum, mint ésszerű választás. A paraméterek is viccesek, 6500KV-s motor, Naze 32 vezérlő, 3A!-s ESC, 300mAh-s akksi (2S), viszont cserébe elfér a zsebünkben. Sajnos a súlyát nem írták le, de szerintem 100 gramm alatt lesz. A tetején velcro szerű anyag, gondolom ide jöhet egy kamera/FPV? De vajon mi az, amit ez a gép elbír? Szerintem egy Mobius agyonnyomja, pedig az csak 39 gramm. Esetleg egy keychain 808 #16 szerű kamera, de szerintem az alkatrészek összebogarászása ehhez a géphez inkább már kínlódás. Persze ha egyszer összeáll, akkor poén, kár hogy már 20 méterről sem lesz látható (FPV kötelező) és ezeket a csomag nem tartalmazza, mint ahogy a távot, akksit, vevőt sem és az ár is elég magas, 52.000 Ft, hmm borsos.

Címkék: racer, drone, vv, drón, Scorpion, DYS, FPV, LISAM